Skön söndag

Idag följde jag med Ulli, Johan Ella och lilla Wilma till Lunedet.
Vi tittade på djuren och lekte i lekparken :)
Sen kom även Lena, Robert och Fredrik dit! Mycke trevligt :D
Efter de drog jag och käkade på  den grekiska restaurangen med Lena, Robert, Emmelie och Freddan!
As gött var de. Rekomenderarde stället :)
Satt där ett tag å mös.Sen handlade vi lite och så avslutade vi dagen med en glass på mc donalds :P
Älskar sånna här slapp dagar, då man inte gör nått fast ändå gör man nått :)
 
Igår blev de lite fest här hos mig. Lite spontant sådär :) och så avslutade vi kvällen på statt såklart ;P
Var jäkligt mycke folk ute faktiskt. även om de va helgen innan löning. Men det kanske berodde på att det var bra väder igår och att det är sommar..
Träffade lite nytt folk också! Riktigt roligt faktiskt :)
 
Nu ska jag nog ta och kolla klart på filmen jag började på i morse. Sen måste jag sova. för i morgon drar vi :)
Ska ta en lite semestertur förstår ni :P
Jag e ju faktiskt ledig i hela fyra dagar nu! :D Så då kan jag ju inte stanna hemma. Måste ju passa på å göra nått när man e ledg mer än en dag!
 
Det var allt för denna gång! Ska försöka uppdatera lite under min semester :)
 
Over and Out

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback