Längtar!!

ÅÅh vad mycket roligt det finns planerat för mig nu en tid framöver!! Det är så mycke roligt
så jag vet inte vilket jag ska längta till.Vill bara att tiden ska gå fort fram till roligheterna
men under roligheterna så kan de gå lite långsammare :P
Det typ bara spritter i mig. haha Taggad???! JAAAA!!! ;D

Först ut är det Summeburst.
Den 29 maj åker vi till Göteborg. SB pågår under fredag och lördag.
Efter det så är de Kryssning med 30 pers som gäller. Det blir den 5-6 juni.
Det kommer ju fortsätta på vägen hem också :P
Sen kommer Midssommar men den kommer faktiskt bli nykter (?!)
Vi åker nämligen till Turkiet midsommardagen! :D WOOHOOO
Äntligen får jag min utomlandsresa med min nya BFF Carro :D
Hittade en all inklusive för 3300kr! Som hittat tänkte vi  =D
Först var det jag och Carro som skulle åka men sen hängde
Jenny med och nu ska tydligen Petra och Fia hänga med!
En oväntad vändning men rolig sådan! :D

Nej nu ska jag kolla på Welcome to Sweden!
Over and Out

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback