Renovering

Alltså jag har sånna i-lands problem ibland! :P
 
Jag har ju sen jag köpte min lägenhet velat gjort om köket. Hellst skulle jag vilja riva allt och göra allt nytt.
Men så tänkte jag att jag skulle göra en budget variant. Dvs byta kakel,byta bänkskivor och så skulle jag vilja ha min kyl och frys stående brevid varandra. Så jag tog och möblerade om förra veckan men jag tckte det såg töntigt och ihoptryckt. Så jag jäklig grinig på köket där en sväng så jag kunde inte ens gå ut dit haha
Hela helgen har jag och monica diskuterat köket. Vad man kan göra osv. Men igår tröttnade jag på skiten så jag ställde tillbaka allt. :)
Så nu känns de rätt bra ändå! Har bestämt mig att jag ska ta och fixa til hallen och dörrarna istället. Lite billigare och lite lättare. Nu ska jag bara hitta en fin tapet dit. Ska iaf behålla min panel tror ja. Tycker den är mysig faktiskt.
Har lite ideér på själva inredningen också. Tror det kan bli bra.
 
Sen har jajg funderat lite på mitt sovrum också haha
Jag vill ju igentligen ha min säng på andra sidagn rummet. Men ska jag ha den där ska vara får inte båda nattduksbordena plats. Har ju min jäkla garderob ivägen.. måste ju kunna komma in i den.. Fast nu slog de mig att allt skulle ju funka om jag hade en garderob med skjutdörrar! Där har vi de! :D
Är lite sugen på att göra en egen sänggavel också. Haha får se hur långt jag kommer.
Känner jag mig rätt blir de väl inget av nått. Men ideér finns de gått om iaf :P
 
 
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback