Träningsvärk

Vilken jäkla träningsvärk man kan få!!
Haha käreväl! :P
Det var ett jäkla bra box pass jag va på i tisdags kan jag säga. Varenda muskel i mina ben har fått träningsvärk tror jag. Har ett jäkla problem att gå i trappor och sätta mig ner kan jag säga. Gå på toa är fan värst haha ;D
Träningsvärk i ryggen och i armarna har jag också! Snacka om otränad :P
Men samtidigt som det gör sjukt ont i bena vissa gånger så känns de ju jäkligt gött! Man har fan en hat kärlek till träningsvärken tror jag :) Man känner ju att man gjjort något nyttigt med livet iaf. 
Skulle ha varit iväh och boxats i dag med men jag kände att jag nog inte skulle ha klarat av å göra allt med tanke på mina ben. Visst kan de bli bättre om man tränar bort de men jag kan knappt böja benen så jag kände att det var onödigt att åka dit å bara stå där typ. Men ska iväg å dansa ca 2 timmar på lördag och sen får jag nog ta å testa TRX till veckan! :D
 
Over and Out

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback