Singel vs Förhållande

Idag så pratade jag med en av mina systrar.
Hon " klagade" på sitt förhållande. Alltså det här med att vem som ska städa å vem som ska diska, hon gör si och han gör så osv.. Ni förstår vad jag menar.
Jag brukar även lyssna på mina andra nära och kära (vänner) på sina "problem" med deras förhållanden. 
OCH det är i sånna där lägen jag bara känner: "guud va skönt det är att vara singel!" :P
Men så är det väl alltid! När man har ett förhållande så vill känner man väl ibland att man skulle vilja vara singel. Och när man är singel så känner man ju att man bara skulle vilja ha nån så att man slipper vara själv.
Men så är väl livet med allt igentligen. Det man inte har vill man ha och de man har vill man inte ha.
Märkligt igentligen!
 
Jaa det var min fundering idag! :)
Nu blir det Mia på Grötö och i morgon blir det en tur till skövde! :D

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback