Skatten

Plötsligt händer de!! :D
 
Har försökt kollat min skattedeklaration i flera dagar nu men det har inte funkat..
Så idag när jag kom hem frn jobbet tänkte jag att jag skulle prova igen. Och denna gång funkade de!! (Y)
Trodde att jag skulle bli skit förbannad å grinig för att jag skulle få betala tillbaka. För det har jag typ alltid fått gjort. Antinge de eller gått plus minus noll medans alla andra fått tillbaka flera tusen..
MEN! Inte i år! Detta år lyxas jag få tillbaka läs TILLBAKA(!) 4400kr!!!! :D 
Woohoo!!!!
Nu är de fest! Här ska firas! 
På lördag får de bli en white russian tror jag! Ska nämligen åka på kryssning med carro och jenny :P :D
Inte varje dag man går och lägger isg med ett leende på läpparna hahahaha
 
Over and out

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emmat

wohoo! Jag har typ fått 52 kr och 100 kr senaste två åren med iår va mitt år också! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback