Bitter

Idag är jag så jävla bitter på livet alltså...  Har som tur inte vart de hela dagen utan de börja nu på kvällen. Var å käka födelsedags pizza som ulli bjöd mig på :)

Sen när det vart dags att åka hem hade jag verkligen ingen lust till att åka hem.. Hur kul är de på en skala å åka hem å sätta sig i soffan å glo helt ensam?
Hade ju kännts bättre om jag visste att det skulle komma hem nån.
Just nu är jag rätt trött på att vara själv.. Får panik på att tiden bara rinner iväg! Är ju för fan 29 år nu! Och är fortfarande singel och lever som om jag vore 20 typ...  Gaah hur jävla svårt ska de va å hitta nån igentligen?! 
Nä nu ska jag gräva ner mig i sängen å hoppas på att jag vaknar på rätt sida i morgon! 
Natti!!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emma t

Bättre att leva som 20 o ha asjävla kul fram tills du hittar honom. Annars har du ju alltid Simon som blir lovligt byte om några år ;) Jag och Gissur kanske joinar dig någon lördag när mamma tar lilla L :) Vi vill också va 20 igen ibland ;)

Svar: Haha jaa de e sant! Å jag har jävligt roligt också! Jaa ni är hjärtligt välkomna! Får ta de nån helg här snart ;)
Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback