Myys

Går runt här i skrot kläder. Plockar lite och så har jag börjat packa nessicären :)

Det är ju snart dags att åka!! :D
Har varit och hjälpt Milla å packa idag. För det klarar hon tydligen inte av själv ;P
Jag tänkte att jag skulle börja packa lite i morgon om jag hinner.
Måste fixa lite annat innan hade jag tänkt.
Undra om jag ska ta å fixa lite mer.
Känner för å gå runt å skrota lite :) har en timme på mig innan filmen börjar.
Kanske skulle ta och fixa skrivaren å skriva ut papprena på på våra bokningar.
Idag kom jag på att jag skulle passa att bo i ett kollektiv! Det skulle fan vara perfekt.
Kul skulle det vara. Alltid ha folk runt omkring sig fast ändå ha eget rum så att man komma undan om man vill vara själv. Men dela kök å så vore hur kul som hellst. Nån som känner sig sugen? :)
Malin och jag diskutera att man skulle fan ha köpt bofors herrgård. Då kunde man ju vara flera familjer som skulle kunna bo där!! Får fan se styra upp nått tror jag haha
Nej nu ska jag ta å fixa skrivaren!
Over and Out

Permalink Linda Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Kollektiv funkar faktiskt bättre än vad man kan tro! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback